Daniel Adams Ray !

Igår kväll var jag & Malin på Landskrona karnevalen för jag ville se Daniel Adams Ray :D !
Vi åt thaimat innan men blev inga munkar för ja frågade ut dom om munkarna var nybakade men det var dom ikke så då ville inte ja ha sånna ! Palla gammla munkar :S ÖH NEJ !
Det var ett sjukt drag i Landskrona ! Massa bra musik & öltält så jag blev ganska förvånad faktiskt :D
Men Landskrona är Landskrona ...
När den bästa låten kom ( gubben i lådan ) så var det en b**tte unge som snodde Malins plånbod :S
Orka att dom är så fattig i LA att dom måste sno våra pengar :S
Nepp LA kan seriöst gå & dö !
Men shiiiiiiiiiiiiit så bra Daniel var :D Sjukt imponerad sen va han ganska söt också live haha ;D
Efter kaoset så åkte vi hem till Robin & BJ så spela vi tv spel & dom va cp & höll på att mobba mig för mongo Fia !?
JAAA jag låter som ett mongo när ja får alergisk reaktion & inte får någon luft?
haha ;D
Nu är jag stressad som fan ! Ska va social idag igen :P
YEY idag flyttar jag ut i mitt hus :D !!!!!!
International atis egna pro aqua princess är happy face :D


Jag tog en kula för dig & fick en smula tillbaks för diiiiiiiiig ska jag
göra det 1000 ggr om
jag har givit dig allt & jag har ingenting kvar
för diiiiiiiiiig ska jag
göra det 1000 ggr om !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback