Flyttning på G

Jaa det går framåt men JÄVLIGT sakta ... !
Asså omg så tråkigt det är att flytta :/ Obeskrivligt tråkigt :/ Men sis ska hjälpa mig idag :)
Imorgon ska jag & sis iväg på tävling hela dagen med Burbis :D:D
Om vädret är ok & han känns fin ska jag debutera 110 :D
Iiiih längtar <3
Igår va en stressig dag med jävligt mycket drama ( som jag hatar !)
Red mina 3 hästar & dom gick som shiningstars som vanligt :)
Syrrans kille gjorde slut på världens sämsta sett, tur inte jag vara i närheten för då hade jag seriöst fått ett riktigt frispel !
Sen tog vi ut hinderparken för den ska ju målas i veckan !
På kvällen hämtade vi hem min älskade SIIIIV så nu står hon här hemma igen <3
Tänker som sagt ALDRIG i hela mitt liv låna ut någon häst igen ! ALDRIG !
På kvällen sen träffa jag även lill killen :P ( Kevin för er som inte vet att han är lill killen)
Var skit längesen nästan 2 veckorsen man träffa på honom så det var treeeeeevligt :)
Idag ska jag spela biljard ikväll men GT gänget :P Jag lär väl va bäst som vanligt ;) hähähä
Men nu ska jag & syster flytta mina saker !
Hörs senare !


Haha ... ibland vissa dagar saknar man tropical Island :)
OMG så kul man har där med allt pro aqua folk :D
International atis är bäst :D !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback