Haha alltid !

Hahah ja sa till mig själv att ja INTE ska in till stan men om jag inte åker in så är jag en dålig vän? haha
Då har man inget val ! Sitter dock helt ovegjord men ja orkar inte göra V mig för att sitta i stan?
Nä ja får se ut som crap för ja PALLAR inte göra V mig...

Red mina 3 hästar innan idag :)
pepp pepp pepp pepp
peeeeeeeeeeeppppppppppppp!
Sen åkte ja in till stan & gjorde ett ärende sen gick jag & Marcus & kollade upp lite dator grejer ;D hähähä
sen åkte jag hem & fixade middag, grillspett woohoo mega gott !
Sen nu sitter ja här & ser ut som 7 svåra år & ska snart in till stan & träffa lite fulla vänner
Jag är nykter idag så klart

puss hej


international atis egna pro aqua princess

Kommentarer
Postat av: Malin

Fia du är ingen dålig vän ändå. Du är världens bästa. <3

2011-07-05 @ 02:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback