Hmm jag tänkte om !

Hej bitches and idiotoos!

Hmm detta inlägget var från början ett inlägg där jag inte hade skrivit så snälla saker. Men som den snälla människa som jag är så skriver jag inte massa skit i onödan. Jag är lixom inte 14 år ? Daaah !

Strök mig från pay and ride idag, lär väl va swimingpool på den gräs banan !? Så NEJ TACK !
Tänkte hoppa min fina burbis i ridhuset idag :) Om 1 vecka är det ju tävling i munka :D woohoooo
Hoppas vädret är OK så ja kan debutera 1.10 :)
Sitter här i köket & ser hur det ÖS REGNAR ute. Fin svensk sommar vi har?

Igår var det pizza & fotboll med underbara friends <3
Haha OMG tjejer ska verkligen INTE spela fotboll x) Sverige söööööög !
Jag & Malin kollade harry potter sen ! Vi är på 6an nu :)
Så snart kan vi ÄNTLIGEN se den sista delen på bio !
Jag har redan sett alla men inte Malin haha

Jaha annarsär allt frid & fröjd :DHelgen kommer bli mys hihi
Landskrona imorgon kväll med några & käka thaimat, munkar & kolla Daniel AdamsRay är inte helt fel ;D
Lördag blir det tydligen utgång? haha
Söndag ska jag på ponny tävling :)

wooohooo

Im the best
fuck the rest !



haha dagar som denna saknarman verkligen tropical islands underbara klimat !

International atis egen pro aqua princess har talat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback