I bilen påväg till LISEBERG :D !

Hahaha så gött det är ;D
Sitter i bilen med Malin , Sebbe & Ville påväg upp till gbg för vi ska till LISEBERG idag :D
I bil nr 2 åker Robin , fredde & oliver :D
Jag har med min dator i bilen & har kopplat upp mig på min iphones bredband !
SÅ SJUKT NICE så nu kan jag blogga hela vägen dit & hem :D Kan även ta bilder haha sjukt nice !!
Igår va vi hemma hos Sebbe & spela spel igen & tro det eller ej men jag fick vinna för en gångs skull :D
Woohooo ! Tack Malin haha ;D
Gick upp kl 7 idag & fixade ALLT i stallet , duschade , lekte med hundarna , filade naglarna , palla ha häx naglar lixom? EH NEJ !
Målade tom naglarna innan jag blev hämtad :D
Vi alla åt frukost på donken sen kl 10 körde vi !
Vi är just nu utanför halmstad tror jag?
Ska bli fett kul att va på Liseberg idag :)
Men nu ska jag väcka Malin för hon sover hela tiden !

Puss på er bitches !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback