Jag är TRÖTT

Godmorgon bitches
Fy fan vad jag är trött ;S
Ska snart ut i stallet & rida mina djur ! Kollade tävling igår & nästa med Burban blir i munka-ljungby
Jag HATAR munka-ljungby !!! Sist jag tävla där bokstavligen talat FLÖG jag av!! gjorde sjukt ont!!
Därför så hatar jag det stället så känns ju inte jätte kul att debutera 110 där?
Men skit samma får göra det ändå!
Nästa år vid denna tiden är jag & burban klara för final i Amatör grejset i Falsterbo ;D
Ska bli så skönt nästa år när han är 6 år så ja kan rida bland riktiga hästar ist för tråkiga unghäst klasser !
Just nu eller snart så börjar international atis möte men ja hinner ej dit som vanligt...
Ha ett kanon möte alla pro aqua säljare !!

Nu ska jag ut & rida mina shiningstars :)


En gammal bild från när man gick på gyjmnasiet ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback