Jump jump jump jump !

OMG jag har kommit in i ett sånt adrenalin flow !
Asså ja vill bara hoppa rundor hela tiden !?
Måste be om ursäkt till mina vänner för mitt sura humör igår men ja, jag vet inte varför jag var så konstig igår :/
Men idag är jag pepp som fan :D
Jag har fallit in i en jump jump jump låt x)
Shit jag blir så pepp av sådan musik !
Det var så sjukt att dom spela den i tältet igår :O
Det var en kille som ville köpa min hatt för 1500 kr men ja sålde inte den haha ;D
NU ska jag fixa stallet snabbt sen iväg med sis på tävling sen blir det att för kröka & in & svina i staden

Ingen tvekan längre
jag ÄR verkligen
Party princess igen !

Så skönt att vara tillbaka ! Hon ska aldrig resa bort igen !


ska börja banta snart igen, har iaf börjat sola ! Solade idag kl 10.40 & lyssnade på pro aqua radio med international atis ;D
Wooohooo so princess style ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback