Lördag !

ÄNTLIGEN ÄR DET LÖRDAG !!!
Idag ska jag se joddla med siv & ERIC SNYGGAST SAADE !!!
FAN vad jag har längtat ! OK lite krydd ;) haha
Nä men ska bli riktigt kul :D Igår va vi & såg the sounds i ös regn sen va vi på harrys & lila med robin & polaken !
Träffade lite folk, både sånna man inte vill träffa & sånna man vill träffa :)
Är dock sjukt seg idag... känner mig helt död ?
Inte så konstigt när vi har festat typ i 1 vecka ? haha ;)
Tycker fortfarande liseberg & onsdagen har varit mest lyckad x)
Åh det är en fågel jävel som sitter & skriker utanför mitt hus ! Blir så irriterad på sånt...!
YEAH idag ska vi äta langos igen :D muuuums !
Nähe om man skulle ta tag i sig själv & sluta sega ?
Ska playa min iphone & lyssna på stamp on the ground så blir ja peeeeeeepppppppppppp ;D

Stamp on the ground !
Jump jump jump jump
moving all around
da da da daaaaaa


Figgis ligger i mitt knä & sover just nu :)
Han är såååå söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback