Mycket att blogga om !

Hej jag har jätte mycket att blogga om ! Men måste bara iväg till ängelholm & fixa lite i stallet innan jag kan sätta mig ner i 2 sek ! Jag är stressad som vanligt ! Jag pallar inte trycket ! :/
Jag orkar inte göra 2345678987654345678 saker hela tiden varje dag utan att hinna med mig själv.
Det är så inte jag.
Så ja nästa vecka fram till frstivalen ska jag vara enstöring. JAG MÅSTE FÅ VA DET!
Jag tycker om att umgås med mina friends men ja hinner fan inget som jag måste !?
Så mån - ons då är jag enstöring i mitt hus !
Gaaah hatar stress ;/
Jag lär väl va sen idag som vanligt med men vet ni varför ...?
För jag hinner inte med något !!!!!!

ÅH damp !

Hörs sen ....


Jag & Ämma !

Pro aqua radio var btw jätte bra med international atis idag :)
Lyssnade på det undertiden som jag solade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback