NU är jag klar...

OMG vad lång dag men har nästan hunnit med allt !
Har bara att kolla på Naruto & göra glass kvar !
Men gör glassen imorgon ist...
Ska strax kolla på Naruto :D LYCKA!!!
Burban fick sitt nya tävlings träns idag samt, tyglar & benskydd :)
Köpte ett nytt fint brunt läder spö också + ett läppglans som förstorar läpparna, har inte provat det än iom ja har ett stort jack i hela läppen som svider som in i helvete !
Köpte ett fjortis rosa läppstift ! As snygg på mig för jag inte är fjortis men är mega brun :D
Nä nu ska jag ta alla hundarna typ & sova
ska upp tidigt imorgon & sticka på tävling med burbis <3
Vi hörs efter tävlingen imorgon !

Puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback