OMG vad hände :D?

Asså det känns helt galet ! Jag har planer fram till nästa år ! Jag vet inte sist det inträffa !?
Varje månad fram till juli nästa år har jag saker planerade :D !!
Resor , tävlingar , fester osv helt CRAZY är det :D
ÄNTLIGEN händer det !
Det tog över 1 år !?
Men nuuu händer det !!!
Jag är så pepp :D :D :D
IDAG är en stor dag ! Fornarina ska hoppa bana för första ggn i sitt liv !
OMG hoppas det går bra haha :)
Riktigt tråkigt att jag missar mötet på international atis med allt pro aqua people !
Vi ses i tropical ;D eller ?

Hähä nu ska jag ut & rida mina andra 2 djur :D !
Hade underbart !


I slutet är det jag som vinner
I sagan är det jag som blir lycklig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback