Påväg hem i bilen !

SÅ nu sitter vi här i bilen påväg hem från Göteborg :)
Har varit en skit rolig dag i gbg :D !!!
Synd att det var 1 mils köer bara :/ men vi har åkt allt + jag gick faktiskt hotell gasten ;O
Vi åt på resturang spelade spel osv osv osv :) En lyckad dag med fint väder :D
Vi har krökat en del också :) Super nice :)
Men nu ska vi hem & göra något annat men vi vet inte riktigt vad ?
Imorgon ska vi på äventyr igen ;D
ÅÅH allt är så underbart & jag älskar mina fina vänner ♥
Ni är bäst hoppas ni vet det :)
Imorgon ska jag först rida mina hästisar så klart men sen är det äventyr ;D
Hähähähähähä ;)
Nu ska jag vara social igen & dissa datorn !
Hörs kanske senare eller imorgon ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback