Rida sen till Tingsryd sen hem & fixa Burban <3

Tjaaa

Eh... dagen igår kväll skiter vi i. Vi drar ett strek över som den aldrig existerade ok?

Snart ska jag ut & rida mina shiningstars ! Sen kl 12 idag kör jag 17 mil till Tingsryd ! Ska kolla när syster rider kval 1 och shoppa det ja behöver på börjes sen kör jag hem igen för imorgon ska jag & Burban tävla :D

OMG jag ska själv köra dit! Lite nojig? JAA!
Men jag klarar mig nog.
Ikväll får jag se om jag orkar vara social inne i staden. Han ju inte se mitt nya avsnitt av Naruto igår !!!
Så ska nog va hemma & se det idag ist. Ska upp tidigt imorgon iom tävlingen ändå.
Men på lördag blir det en runda i stan :)

Nä måste faktiskt ut nu !
Kl 11 har international atis pro aqua radio & det vill jag verkligen INTE missa ;)
Sjukt roligt haha ;D


Flying free

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback