Ser det ut som det eller ?

OK var ska jag börja ?
PAY AND RIDE MED FRNARINA för första ggn igår :D Hon va jätte duktig :) Bäbis hästen ;D
Igår var det exakt 4 veckorsen jag red in henne :)
Hade 2 ner men what ever hon hoppar :D Hon tvekar inte det minsta & det som är det viktiga ;)
Hähähä jag verkligen älskar att rida unghästar :D
Sen är det ju extra kul att dom alla är våra egna uppfödningar så vi kan få ta åt oss all ära :)
älskar våra fina hästisar ♥

Jag var på toppen humör igår fram till man fick ett anklagelse sms igen ? För helvete...
Längesen jag sneade så mycket som jag gjorde igår, helt galet haha !
Ibland är det tur man inte skriver det man tänker.
Men man blir besviken,
SJUKT JÄVLA BESVIKEN
Ett "förlåt " hade ju inte suttit helt fel?
Jag har iaf inte gjort något, sen att folk tydligen inte har något liv & vill hitta på massa saker om mig kan ju inte jag hjälpa ?
Get a life till dom.

Sen på kvällen/ natten kollade jag & Malin harry potter 3 :D Vi ska se alla haha ;D Malin har bara sett 1 & 2 :O
Jag har givetvis sett alla ;D
OJ vilken uppsats det blev nu igen !?
Hmm helt plötsligt har ja jätte mycket att skriva om ;D
OOONDERBART !
'
Nä nu ska jag ut till mina shiningstars :)
Tävling nästa vecka med min fina burbis :D Han ska debutera 1.10 :D !


Systers fina 4 åring :)

Fornarina
Maloubet de pleville - Robin Z
2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback