Suck...

Jag blir trött på missförstånd så det inte är sant !
Det förstör så jävla mycket & får mitt humör att gå i taket !
VAD FAN TROR FOLK EGENTLIGEN !?
kÄNNER folk inte mig !!!???
GAAAH !!!
Tack för förtroendet.

Jag sitter & lyssnar på international atis pro aqua radio. Lika bra som alltid :D
Ska ut & fixa lite hos hästisarna sen blir det att köra till Ängelholm. När jag kommer hem ska jag rida mina fina djur.
Ska anmäla till tävlingar idag med hade jag tänkt.
Lika bra att göra det så det blir gjort.
Pay and ride på måndag ser vi fram emot :D:D:D !
Imorgon kommer jag äntigen få träffa Carro i falsterboooo !!!
Usch vad det regnar...
Hatar regn...
Nä vi hörs sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback