Tävling i regn !

Idag har jag tävlat i ÖS REGN !
Fy fan aldrig mer haha :P
I 1m hade jag 2 ner med burbis , han va lite stark men han kändes fin så vi deuterade även 110 :)
Med tanke på att det regna & underlaget började "suga sig fast" så bestämde jag mig redan när jag gick banan att jag bara hoppade till efter 4a & 4b
Precis innan ja ska in så ser sis att burbis har tjockt snor + blod i näsan :S
Jag blev typ yber nojig & visste inte om ja skulle skita i att hoppa eller ej !?
Men 5 språng tyckte ja att han nog kunde klara av !
Ja han drog som fan så jag fick göra 2 st volter men han hoppar som fan !
Han över hoppar sig väldigt mycket !
Men han var felfri på hinder & jag gick ut efter jag hoppat kombinationen som han hoppa jätte fint :D!
Första ggn som han hoppa oxer räcke kombination :D
Så han var fel fri på hindren men jag gjorde lite volter sen gick jag ut efter kombinationen :)
precis som planerat men ska fortsätta hoppa 1m lite till så han inte över hoppar sig i 110 som han gör nu !
Ja min burbis hoppar som en gud men gas & broms mellan hindren måste fungera mellan hindren x)
Men känns skönt att ha hoppat 110 iaf så man vet att han hoppar det :) Men som sagt lite mer rutin i 1m fast det är lite lågt men bättre det så man kan rätta till gas & broms :P
Älskar min fina Burbis ♥
Men ska nog ta ett blod prov på han , gilla INTE det med näsan ;S

NU ska jag dusch för snart ringer väl Malin & dampar för the gaaaang sitter & väntar på mig för vi ska iväg & handla mat haha ;D ja är dock inte hungrig för idag är det min nööööööörd dag :D:D:D:D
Så sorry my friends jag dissar er tidigt ikväll för min egen tid !
Oj vilken uppsats det blev :O
haha nä nu måste jag skynda :)
Bloggar mer ikväll :P


I LOVE YOU <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback