WOW vilken helg !

Hela denna veckan har varit mer än bara CRAZY på många sett & vis !
Här kommer en lång text om fre , lör & sön :P

I fredes va det fest för Robin fyllde 22 :)
Men jag & Malin stack tidigt för vi va inte sugna på stan alls så vi stack hem till henne & sjöng singstar :D Alla spamma ner oss !? Vet festerna är inget utan oss ;) haha skojja xD
I lördes drog jag & familjen ner till falsterbo & där så FORT jag kom in på tävlings området va jag med min Carro <3<3<3 OMG som jag har saknat henne !!! Det suger verkligen k*k att jag typ träffar henne högst 6 ggr på ett år :S:S:S ÅH våra laner inför nästa år i falsterbo är så jäääävla grymt !
Jag ska ju tävla 2 hästar där nästa år så då får jag ha min lastbil där HELA veckan ;) SÅ GÖTT !
FÄÄÄÄST !
Efter falsterbo stressajag hem som en idiot!
Fixade snabbt det som skulle fixas men var ändå sen till festen... min mat var klar halv tolv på grillen...
Jag blev as kalas full på 30 min men jag hade sjukt skojj!
Däremot idag när jag vakna var det seriöst längesen jag mådde så här dåligt ;S
Fy fan säger jag bara ! Halv sex på kvällen reste jag mig från sängen för första ggn !
Damn när jag vakna låg det något VÄLDIGT hot hot bredvid mig x)
Haha me like ;D
Nä idag har jag verkligen mått piss dåligt !
Vid åtta tiden på kvällen red jag & sis ut med bäbisarna :D:D
Jag på sis unghäst fornarina & sis på min unghäst burbis <3<33<3<3<3
Gick kalas bra sen red vi dom lite på banan också + ja red mile sen !
Var klar  stallet halv elva haha
Åt precis för första ggn idag !
Har mått så jävla dåligt innan !

IMORGON ska jag på pay and ride med fornarina för första gången i Åsbo :D
Ska bli väääldigt intressant haha x)
Ska bara hoppa 40 cm :P
Har ridit in henne på 3 veckor ;D
Fan, jag är verkligen grymt bra på att rida in unghästar :D !

Haha märkte en sak också i falsterbo xD
När man vinner 5års finalen får uppfödaren till hästen 100 000 kr
Fan va gött att min familj både är ägare & uppfödare till våra hästar ;D

Nä nu ska jag sova
Sov inte så länge idag iom ja mådde så sjukt jävla dåligt...

Vill också säga till mina vänner att jag verkligen älskar er! <3
Ni har gjort mig glad igen :)
Förlåt för att jag är sämst på att passa tider till fester x)
Love you all


Ord skrivna av international atis egna pro aqua princess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback