20110610

Vet ni vad som hände exakt för 5 årsen exakt idag?
Vet ni det skriv det i kommentars fältet & jag blir imponerad !


Jao idag är en väldigt speciell dag för mig... en dag då jag egentligen skulle varit gladast i världen men det är jag inte. Jag skulle kunna ligga i min säng hela dagen & gråta ...
Men idag är det som tur var studenten & jag & mina underbara friends ska ut i stan & svina :)
Jag behöver verkligen det så jag inte är hemma & är ledsen.

Pro aqua radio är sjuukt bra idag som vanligt ;D Längtar till nästa vecka då jag ska med international atis till tropical island weeehoooo ;D

Nä nu ska jag städa lite med min pro aqua !
Sen ska jag rida jiiiiiiihaaaaaaa !


Måste fixa ny tatto på tropical när jag är där haha ;D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du och Gullberg har årsdag? :O

2011-06-10 @ 13:30:41
URL: http://RealAngel.se
Postat av: Princesssofija

Du har så rätt

2011-06-10 @ 16:02:17
URL: http://princesssofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback