3 kameler ridna :)

Mina 3 shiningstars gick jätte fint när jag red idag :D
4 åringen är super duktig ! Idag galopperade jag över bommar osv :D
Jag började rida henne i lördes så det är fan skit bra :D
Med tanke på att hon har haft ryttare på ryggen 3 ggr bara innan jag fick henne haha ;)
Har ni lyssnat på ERIC SAADEs nya låt som ja la upp?!
DO IT om ni inte har det redan :D
Va väldigt nära på att dra ut ikväll med dom bästa men insåg att jag som vanligt ligger lite efter i tiden haha ;)
Idag ska ja vara nörd  :)
Ska snart lägga mig i sängen & kolla på det nya avsnittet av Naruto :D
Gaaah det är så SJUKT spännande !
Imorgon kör jag all in hoho kommer INTE bli lungt ;)
Ingen tävling för mig denna helgen ... bara syster som ska tävla både lör & sön !
Nästa för mig blir i Åstorp om 3 veckor !
Weeehooo imorgon är det en vecka till tropical Island !!
LÄÄÄNGTAR FETT MYCKET !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback