:')

Samtidigt som jag ligger här & mår jätte illa, dåligt, & allt vad man nu kan tänka sig
Så är jag nu så lycklig så jag skulle kunna gråta !

Jag är nog en nörd inerst inne.
jag älskar min manga serie Naruto
Jag skulle kunna kolla på det dygnet om utan problem!
Idag är det torsdag & ett nytt avsnitt har äntligen släppts på den japanska sidan som jag ALLTID är online på.
Mitt internet har laggat hela dagen så ja har inte kunnat kolla på det nya avsnittet
Torsdagar är heliga för mig, då vill jag ligga här själv & kolla på min Naruto serie.
Jag bryr mig inte att folk tycker man är nörd, jag gillar ju det orka bry sig vad andra tycker ?
Nä FUCK er
Nä varför skriver jag om det här ? Inte lönyt ja skriver mina tankar & funderingar om serien här för ni fattar ändå ingenting. Har faktiskt gjort en naruto blogg där jag + andra Naruto nördar kan diskutera så ni slipper höra om det!
Bra va?

Hoppade igenom båda hästarna idag !
Mile & burberry gick såååå fint <3
Älskar mina hästisar <3
Förstår mig inte på alla som slutar att rida !? Hur kan man tröttna !?
Hästar är livet♥

Tänkte skriva en lång emo tex men valde att inte göra det.
kanske bäst så?
NU ska jag se om mitt Naruto avsnitt laddat klart !
Mitt internet har slutat lagga ! :')

Imorgon är det btw pro aqua radio med international atis kl 11 så ja ska sova tidigt idag !

Puss på er ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback