Godmorgon bitches - dagens outfit

Tja, egentligen ska det vara söndagens outfit men what ever?
Har gått power walk & lämnat mamma på jobb.
Ville ha hennes bil så ja kan hämta min klänning på ICA sen hähähähhä
Snackar med Carrooo på msn nu ! Weeehooo norra Sveriges Princess ;D
Snart kommer hon ner för det är falsterbo :D:D:D wiiiiiiiie längtar !
Kommer faktiskt sakna henne på tropical ! Jag & carro brukar alltid hänga där men jag får väl klara mig :P
Finns massor med trevliga folk på international atis men Carro är som min sis !
Nähe om man skulle gå ut till sina shiningstars & rida dom?
Jag är skit seg idag & orkar typ inte göra något ? haha
Ska tvätta lite om ja minns hur man gör?
Här är inget sol väder så ska boka tid på solariumet imorgon.
Tänker inte tappa min bruna fina färg ! IKKE !
NU ska jag ut !


söndagens outfit hähä
chill mode :) !

Kommentarer
Postat av: Carro

åååh vad glad jag blev över det här inlägget :D !!

2011-06-15 @ 12:08:45
URL: http://silverbern.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback