Love tropical Island <3

Ja vad ska man börja med ?
Resan var SÅ jävla bra som vanligt :D Pro aqua folk är bäst !!! <3
Alla fina & underbara människor inne i denna party bubbla även kallad paradis !
Jag bodde med Ine :D Hon är as ball ;D Riktigt kul när hon ska försöka sig på att snacka skånska hahahahahaha
Men det lät rätt likt i slutet av resan haha ;D
Repliken som ja inte kan sluta skratta åt när ja tänker på det är
" Eh, bor du i tält eller ?"
HAHAHAHAHA dööööör av skratt !
Nä men vi alla hade nog fett kul :D Verkade iaf som det sen är det ALLTID kul att träffa pro aqua folk :D
Love you all ♥
Idag mår ja ikke så bra!
Mina bihålor blev helt crazy när vi flög hem så jag har en huvudverk som inte är av denna värld !
Har gråtit största delen av dagen då smärtan i bihålorna inte går bort ;/
Jag har träningsverk efter allt hoppade , simmande & springande haha
Min fot kan jag typ inte gå på alls idag !
Måste gräva i den imorgon !
MEEEEEEEN

Det är sååååå värt det för denna helgen va den bäääästa på länge :D ♥
MASSOR med bilder kommer komma hähähä ;)
Ska snart ladda upp del 1 på facebook :P

Här är min snygga visningsbild på fejan som Alex tagit ;D


international atis egna flygande princess Yeah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback