Men ååååååh pallar inte !!!!

Orkar seriöst inte att detta ska bli en stressig dag !?
Är det jag som är för bekväm eller ?
Men denna dagen känns som jag inte kommer hinna med !
Har gått power walk & ätit diet frulle
Ska snart släppa ut hästarna & köra till Malmö & hämta skor.
Sen ska jag hem & sen typ iväg igen på ett möte som är så sjukt tråkigt... seriöst international atis har VÄRLDENS roligaste möten men det jag ska på idag som inte är deras möte är sååå tråkigt !
Sen när ja kommer hem ska jag stressa igen, gå power walk äta diet middag innan kl 18 sen ska jag på bio?
Hur fan ska jag hinna ?
Baaaaah pallar inte !
När fan ska jag hinna rida idag !?
Nä får seriöst damp nu....
Nu ska jag sticka...
Puss hej !


Väldigt gammal bild på mig & Helen på tåget till flygplatsen !

/ Er pro aqua Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback