Men öööh :S

Fy fan skulle dricka nån diet saft innan & det smakar precis som en grogg!?
Fy fan så äcklig den var uuuusch !
JAHA hej btw !
Har redan gått power walk & ätit diet frukost.
Ska rida vid 14 - 15 tiden idag hade ja tänkt.
Ska markera ut var jag vill ha elutag i mitt hus också idag sen är det ju ÄNTLIGEN NÖRD TORSDAG <3<3<3<3
Kl 18 släpps avsnittet så då ska jag buffra det så ja kan se det ikväll innan jag ska sova :D:D:D
Ska ju va på knutan svin tidigt imorgon !
Flyget går från kastrup kl 8 !
När jag kommer hem lär jag ha tagit MÄNGDER med bilder som vanligt ;D
Är hemma söndag kväll :)
Sen på måndag börjar sträng diet igen.. men på tropical finns inga dieter ! weehooo :D
NU ska jag ut & sola !

Puss hej !


International atis egen pro aqua princess is skinny noooow !
Weeeeehooooooo
typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback