Nörd dagen är äntligen häääääääääär !!!

Synd att jag SOM VANLIGT har 100 saker att göra på torsdagar så jag kommer inte få kolla på mitt nya Naruto avsnitt föränns vid 00.00 inatt !!!

Dagens to do

  • 11 - Pro aqua radio med international atis
  • kl12 - köra till Malmö
  • 16.30 - hemma
  • 17.00 - Åka & handla med mammi
  • 19.00 - hemma igen , äta SEN diet middag ( kommer må skit dåligt för ja äter så sent )
  • 20.00 - Hoppa 3 hästar i ridhuset
Ja sen lär nog kl va typ 00.00 när jag ÄNTLIGEN kan få kolla på mitt avsnitt !
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH varför ska alltid mina nörd dagar bli så jävla stressade !?

Aja ... mitt humör kommer nog tyvärr ej va på topp idag
Blir alltid så när jag stressar :/


hahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback