Orkar inte faktiskt

Nä nu orkar inte jag ta mer skit från någon som jag verkligen inte förtjänar att få skit från
Jag är världens bästa
& du är fan sämst.

Har varit en skojig kväll med skoj folk :P
Tack för ni finns <3 Jag älskar er så <3
Ja va bäst på biljard som vanligt ;D
Vann alla gångerna :D woohoooo

Usch ikväll sover jag med en stor klump i halsen av gråt
ska man verkligen behöva känna så ? Ska man inte få vara glad någon gång?
Jag är tydligen inte värd det.
baaaaaah ibland hatar jag verkligen mig själv för jag är jag.
Nä usch ... Right now I hate life!

Imorgon blir det rida 3 hästar ! Fika med Stoffe ? Sen på kvällen blir det bio med gänget igen :)
Tack ännu en gång för ni är så underbara <3
Malin är bäääääääääst <3

Godnatt

I hate that I love you so



"gråter floder "

Kommentarer
Postat av: Malin

BRA! Nu är du på rätt väg. <3

2011-06-28 @ 07:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback