Pro aqua - international atis

Jaha !
Va på väla igår med mamma ! Skulle inte handla något men som vanligt så handlade jag iaf haha
Handlade lite underkläder , utgångs linne , en äkta "USA jacka ", svart långklänning & en spets kofta typ :)
Bilder kommer sen om jag hinner !
Igår på kvällen kollade jag , Robin , Malin & Björn på fotboll sen satt vi & snackade i 100 år på utposten sen gick jag en runda med min favorit lill kille haha ;)
Har nyss gått en power walk & ska snart ut & rida Miiiiiiiile !
Ikväll ska jag & familjen ner till Höllviken på student :)
Häst folk you know :)
Men nuuu ska jag ut & rida alla mina hästar !
Puss hej !

P.S
Nästa vecka åker international atis plus alla pro aqua säljare till tropical Island :D !!! Fy fan vad jag läääääääängtar <3


Guuuuuuuuud så kul jag har i min webcam !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback