Pro aqua - international atis

Woohoo här är jag !
Damn vad jag är stressad :S Märks för ja glömmer att äta ...!
Äh gör inget ska svälta mig själv i 2 veckor sen börja på dieten i stadie 2 woohoo !
Har gått power walk imorse med Figaro ( han dog typ nästan hahaha)
Ridit Burban & Malle & ska snart ut & rida Fornarina & fixa det sista i stallet !
Jag , sis & mamma ska in & fika i stan hos min "faster" sen ikväll sen stannar nog jag istan & chillar med lill killen ett tag. Har ändå inget bättre för mig idag !
Jag saknar redan Tropical Island & alla underbara människor <3
FATTA SÅ KUL VI HAR DET DÄR ?
Man har sin egen lilla värld där inne :D
Fan ja glömmer hårborste varje gång ja åker dit :O Nästa gång ska jag INTE glömma den !!!
Nä nu måste jag ut igen & göra något baaaaaaaaaaaah hatar stress ;(
JAG VILL SE KUNG FHU PANDA 2 PÅ BIOOOOOO !!!
Sjukt söt är den :)


Jag & Jennifer i fontänen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback