Pro aqua - International atis

jaha snart börjar mötet på international atis med alla pro aqua säljare men ja ska snart till doktorn så jag kan inte komma .... nog kul? Min näsa rinner som niagra fallet & mitt huvud gör ont.
Känner mig extra gnällig idag & har verkligen inte lust till något.
Trodde jag ville festa idag men det har jag nog ingen lust till heller ...
Jag vill inget.
Jag vill bara ligga här & inte göra något.
Ska banta nu i 2 veckor.
Ska tävla 2 klasser i helgen på Burban för första ggn också :)
LC & LC i Åsbo
Ska köra upp till Tingsryd på fredag & kolla på syster när hon rider börjes cup som jag själv ägde ut alla på för några år sen. Ska köpa ett nytt träns som ja ska ha på lördag också på börjes.

suck....
Är så trött på allt...
( Ok tävla är skit kul !)
Men det är för jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback