Pro aqua - International atis

Okey det blev lite för mycket Eric Saade inlägg igår ! Men vad ska man säga?
Han är sjukt snygg & låtarna är väldigt bra när man är party !
Idag är det NÖRD torsdag <3<3 Lyckan är på topp :')
Torsdag är min favorit dag i veckan bara för just det !
Idag måste jag iväg & handla.. måste ha ett nytt vitt nagellack för det jag hade krökade jag bort på midsommar.
Bra Princess !
Snart börjar Falsterbo veckan :D :D :D !! Wiiie längtar !
Har dock inte bestämmt vilken dag jag ska åka dit ner ?
Vilken dag är bäst typ?
Aja imorgon ska jag köra till tingsryd & handla ett träns, nya benskydd & ett spö som jag måste ha på lördag när ja ska tävla med Burban !
Min familj åker idag till Tingsryd för tävlingen börjar imorgon.
Hoppas min syster vinner hela skiten igen ;) mohahha
Kommer ihåg år 2006 när jag vann allt ;D
SOM JAG ÄGDE UT ER hähähä
Jag älskar att tävla ;D
Det som är det tråkiga med unghästar...
Att man ikke kan vinna!

International atis egen pro aqua princess har talat


Min fina Burberry häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback