Pro aqua - international atis

Här kommer ett inlägg om
MIN GALNA CP HELG HAHA

I lördes efter ha ridit min 4 åring åt jag & drog hem till Malin ! Vi satt hemma hos henne & förfesta & chilla typ ! Sen drog vi in till staden & mötte upp MASSA folk !
Hmm ja kan ju sä att jag ska ALDRIG bestämma att jag ska sä " hej " till massa folk istan för det var fan det ända jag gjorde heeeela tiden så ja hade inte tid att umgås med folket som ja faktiskt va ute med ? Nä fet diss på det vill man säga hej , well FIND ME BITCHS !
Haha som vanligt var vi hemma sent jag & Malin :D Malin säger vi ska va hemma när det är mörkt ute annars kan hon ej sova meeeen vad jag har märkt är vi alltid hemma när solen tittar fram det vill säga vid 5 - 6 tiden hahaha ;D
På söndag vaknade vi vid ett, kollade på tv fram till 16 DÅ gick jag upp för första ggn den dagen för att handla en pizza ! Krängde pizza & la oss i sängen igen & kollade på något kul program som jag ej kan stava till Mahahah !
Kl 17.15 var jag hemma !
Då red jag 4 åringen & bytta om & drog till stranden med Figgis.
Då ringer Robin & säger att det är fest igen & det tackar man ej nej till så ja vart på det igen !
För festen blev inte så lång för mig då ja va sen som vanligt (a)
Hem & lämna hunden bara sen iväg direkt !
Jag han iaf dricka en halv liter sangria innan vi åkte in till stan hela gänget !
Vi åkte hem från stan vid 3 när allt stängde sen hade vi efter fest hos Robin fram till kl 5 haha
Igår vaknade jag 12 hos Malin igen :)
( Notera att vi ej är bakis fast vi drack as mycket både lör & sön ! )
Vaknade vid 12 & åkte hem ganska snabbt för Malin skulle ha kalas hemma !
Hemma sola ja nån timme, tog mitt första dopp i poolen !!!!!!!!
Red 4 åringen & sen skulle man duscha & in till stan med gänget IGEN haha !
Vi myste på gröningen SEEEEEEEEEEEN började HELVETET !!!
Vi bestämde oss kl 21.05 att vi ska gå på bio & se FAST5 kl 21.30
Vi skulle ta bilarna upp till söder.
Vad händer med mig & min bil?
Den DÖR mitt i Helsingborgs mest trafikerade korsning !
SÅ SJUKT JÄVLA CP PINSAMT !
Jag blev hysterisk & ringde till Robin & company så dom fick putta upp min bil utanför stats teatern !
BENSIN STOPP ! Smidigt Princess !
Dom stressa iaf upp till statoil & köpte en dunk + bensin :)
Till sist kom vi till bion när vi åter upplivat min bil !
Vi han preciiiiiiiiiiiiis innan filmen börja !
Den var AS BRA :D:D:D Älskar dom filmerna men denna va nog fan bäst <3
Lite komiskt att vi så en bil film när vi haft sånt drama med min bil innan .... !
När vi kom ut var det mörkt, åskade & blixtrade AS mycket & SPÖ regna !
Min långklänning gillade INTE det !
Vad tror ni händer när ja ska köra hem ?
BILEN DÖR IGEN !! Eller ja stängde av den för olje lampan lyste + den gick ej att styra hmm konstigt tyckte ja för vi tankade ju den innan ?
Det sluta med att pappa fick hämta mig i ösregn mitt i stan mitt i natten... suck... !
Det var servo oljan som va slut i bilen därför den va cp, alltså inte bensinen tidigare samma dag !
Aja jag trodde det var bensinen för den lampan lyste men jaja !
Min bil lever iaf & idag ska den få ny olja så den blir glad igen !
All stress & panik gjorde så ja fått magkatarr igen så ja sitter här & har sviiiiiiiiiiiiin ont i magen...
ska snart ut på power walk sen rida !
Japp det blev en FEST helg samt lite kaoooooz på slutet haha ;)
Hoppas ni orkar läsa denna uppsats hahahahhahahahahah
Missade pro aqua radio med international atis igår btw för min mobil va död + jag sov!
Nä nu ska jag ut !

Pussssss


När princess är inblandad blir det alltid lite Crazy ;D hahahaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback