Pro aqua radio med international atis snart !

Fick fjärilar i magen efter att ha sett episode 214 av Naruto shippuden igår :')
Skit samma ni fattar inte ändå...

God morgon btw !
Mår piss dåligt idag igen... idag ska jag rida/ göra V mina 2 djur inför tävling imorgon :)
Ska börja flytta ut kläder till mitt hus då jag har ca 6-7 flytt lådor med kläder ! ( har nog fan mer )
Nån som vill ha nån klänning?
Räknade igår & kom upp i hela 92 st !!!
Haha så sjukt jag har nästan 100 st klänningar !
Gaaah orkar inte må så här dåligt ;(
Ska ut & fylla på vatten nu i hästarnas hagar !
Kl 11 är det pro aqua radio med international atis :P
weeeeeehoooooo :D !


haha jag har fortfarande inte badat i poolen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback