Snabb uppdatering !

HELG & det innebär sugig uppdatering från min sida , sorry :)
Tävlade mina shiningstars idag <3
Mile va nog sur eller något ? Kanske beror på att dom va helt efterblivna i huvudet med start tider på tävlingen?
Han va iaf lite istadig vid ut gången...störigt som fan då jag var felfri på hinder ... men men då får man ju vara berädd på det ! Han har aldrig gort så innan ? Meeeen han va väl sur idag haha :P
Fick 100 tidsfel typ hahaha eller om ja ska va exakt blev det 23 tidsfel haha ;) Nytt rekord ;D
Men på hinder var jag fel fri & han gick över haha :)
Burbis debuterade 1m idag :D Stackras han som fick vara ute en hel timme för tidigt bara för dom tog fel med tiderna osv på tävlingen ;/
Rev ettan sen skena han typ runt resten av banan & hoppade som om det var 150 haha ;D söta burban :)
Han är redo för 1 m så nu blir det 1m i Åstorp & sen 2 st 1m i Åsbo om några veckor :D Han behöver komma ut & få rutin ! Idag var ändå trotts allt hans 3e tävling i livet !
Det står att jag fick 8 fel? Men på filmen rör han inte en bom förutom på första hindret ?
Hmm konstigt men men :P
NU ska jag rida min 4 åring ;)
Sen ikväll blir det party party med malin i staden :D !
Vi hörs !
Pussssssssss




Älskar mina hästisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback