SS Swea ikväll ;)

Än så länge ser det ut som det blir för fest på en båt ? Passar ju bra iom SS swea också är en båt haha ;)
Är rätt taggad ;) Oj vilka fest veckor jag haft :S haha äääh I need that !
Ska inte tävla föränns den 25 typ? :(
Ska till Åstorp med mina shiningstars <3
Har ridit alla hästarna ska bara fixa klart det sista i stallet :)
Min klänning kom inte idag :( Så den lär väl komma imorgon hähähähhä :P
Varför ska alla moln va ivägen för solen så inte ja kan sola?!
Jaja blir att kränga morötter.
Jag började på cp dieten idag igen så nu kommer ja lida... fast ja kommer inte sluta festa
JA JAG VET SPRIT ÄR CP ONYTTIGT !!!
Men ska följa dieten som vanligt förutom det.
Gaaaah kommer lida som fan ;/ Men skit i det
Man blir ju skinny bitch :)
Nä nu ska jag ut igen !
Puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback