Tack men nej tack

Jätte gulligt att ni bryr er så mycket om mig <3
Jag uppskattar era ord så sjukt mycket & hur mycket ni bryr er MEN !
Varför fattar inte folk att när ja ska tävla så vill jag va hemma ?
Jag VILL inte ut då eller göra något ?
Att gå & pyssla med hästarna , packa inför tävlingen, putsa grejerna osv det vill jag göra i lungn & ro sen ta en lång dusch för att den sova !
Tävling är det BÄSTA jag vet ! Jag älskar det <3
Hade jag fått välja på att gå på världens fetaste fest eller tävla ja..
för mig är det ett lätt val !
TÄVLA ! Älskar att tävla med mina hästisar <3
4 åringen gick kanon ;) Hon är halvt inriden nu typ haha ;)
Skrittade & travade helt själv på ridbanan , gjorde volter , snett igenom , red på spåret ja allt sånt.
Jag är ju ingen mes direkt när det gäller unghästar!
Red för fan in hingstar dagligen i USA  när jag jobbade där !!! Så detta är No big deal för mig haha ;P
Men ska bli kul ! Tror att om 1 månad rider jag pay and ride på henne ;)
Nä nu ska jag sova !
Imorgon ska Burberry debutera i LC !!! Hejja Burbis <3
& stooora miiiile ska hoppa en LC han med :)
På kvällen blir det all in i staden ! Party princess måste seriöst komma tillbaka ! Hon är ju bara så bäst !
Bangar ingen fest hon ikke :)
Nä nu måste jag sova...
Natti natti alla
Hörs efter tävlingen imorgon :)


Burbis rosett från förra tävlingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback