Trött

Ska sova typ NU !
Fornarina gick cp bra när jag hoppa & red :D
Första gången hon hoppa ! Hon vingla ingenting !?
Ja bara styrde på & hon bara galopperade stabilt fram & hoppa JÄTTE högt !
Hähähähähä hon lär nog bli en fin shiningstar :D
OOooh vad min syster ska tack mig sen för jag rider in HENNES häst !
Gick en låååååååång power walk så svetten rann , äckligt jag vet haha
Men vill man bli skinny får man va lite äcklig.
Åt diet middag innan kl 18 också givetvis
Är så sugen på söt saker så ja skulle kunna döda nån ;/
Men på tropical fattar ni kanske att där skiter man i diet ?
3 dagar då ja ska äta ALLT jag vill & dricka ALLT jag vill !
Ja vet ju hur ja ska göra för att rasa i vikt så när ja kommer hem gör ja min cp diet som bara funkar på mig igen ;D
Taadaaaa and Im skinny bitch again ;P
hähähä nä nu ska jag sova l ringer 7 imorgon & då blir det power walk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback