WOW !

WWWWWWWWWOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW
Vilket KAOOOOS det var på SS Swea igår :O
Märktes att det var många orutinerade där haha
3 st fick åka hem i ambulans , 2 slagsmål osv
Haha kaooooos ! Jag var i domsten på förfest i en båt ?
Aeee det var lite crazy igår !
Va hemma kl 4 så det var ju inte så farligt & NEJ jag har inte precis vaknat.
Idag skulle jag fikat med Stoffe men kom på att jag har ju fortfarande inte min bil !?
Fan då ...
Hästisarna ska ridas strax :) Weehoo
ÅH tänk vid denna tiden nästa år är jag färdig kvalad till falsterbo ;D hihi
EY ni får hålla en extra tumme för min vän Ida som har en schans att komma med dit iår !!!
HEJJA IDA !

Nä nu måste jag göra något ! Hoppas posten kommer snart med min fina klänning :D
Puss på er bitches !


YEAH längtar till tropical island <3
Ska bli så fett kul att sticka dit med international atis & pro aqua folk ;)
Kommer dock sakna min Carrruuuuu ;(

Kommentarer
Postat av: Ida Lövehed

Amen du är ju bara underbar sötis! <3 <3 tack så väldans mycket hjärtat. Jag är skiiiiit nervös. För nu om två dagar vet jag. gaaaalet!

2011-06-14 @ 13:14:03
URL: http://idaalovehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback