Fredag <3 hoppning

Åh vad jag ääälskar när det är stora tävlingar på klubben <3
Sjukt nice att vara där inne , träffa alla roliga folk, kolla på fina hästar , handla nya saker osv :D
UNDERBART !
Min älskade vän klarade sig <3
Jag saknar givetvis min huney...
Men för att dölja sorgen så hjälper det iaf för stunden att hänga inne på klubben hela helgen :D
Jag ÄLSKAR hästar !
Jag älskar min sport !
& jag är så ÄCKLIGT TAGGAD på att tävla nu !!!
Har hela min tävlings outfit nu ;)
Det blev ett kalas på ca 18 000 men va fan ?
Hur ofta byter man tävlings outfit ?
Typ aldrig ?
Jag är riktigt nörd med mina saker & ja looovar ni ska få se dom när jag pallar ta bilder :D
Men nu ska jag äta en god fredags middag sen in & glo på tävlingarna :D
Det är beräknat att sluta ca 00.00 inatt !
Om inte senare !
Det är fortfarande 3 klasser kvar :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback