Fy fan ....

Från & med iadg ska jag lova mig sj & andra att ALDRIG inom det närmsta året bli redlöst full igen !
Jag tål fan inget längre !
Ja blev svinigt full igår
Tack & lov hittade min costa granne mig & tog med mig hem.
Men att vakna 7 på morgonen i en stor säng som INTE är min & ingen är där & du har iiiingen aning om vart du är...
DET är inte kul !
Men mina costa grannar är så snälla & jag är glad att dom räddade mig igår annars vet man ju inte vart jag hade yrat rundor.
Jag spydde massor av blod inatt, hela papperskorgen va full med blod....
Idag mår ja sämre än sämt & det gör ont i hela kroppen...
Ja böla som fan igår som ja typ visste ja skulle göra ..
usch fy fan blir INGEN mer sprit för mig inte...
Jag klarar helt enkelt inte av det i mitt "tillstånd "
Ja va inte sån happy full igår
Ja va sviiiiiin packad & hade noll koll
sen kräkte ja blod hela tiden
sååååå mysig jag är !

Igår va sooooo not princess style !

Tack ännu en gång till costa grannarna som rädda mig :)
Tack flickor för en super trevlig för fest :) <3
Resten minns ja tyvärr inte !
Fint väder idag iaf
men rida kan ja inte så får bli att longera båda djuren idag
nuu ska jag ligga här i sängen & fortsätta tycka synd om mig själv.


Blir ingen swimingpool på tropical inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback