Hatar !!!

OMG vad jag hatar verkligheten !
Min dröm inatt var bäst !
Hun var hemma <3 Vi var ute & gick med figgis & han åt typ upp en av huns fotbollar haha
Vi var hemma hos honom & hade det mysigt, det regnade ute men vad spelar det för roll för jag va
SÅ JÄVLA LYCKLIG !
men..
Sen vakanr man upp... tillbaka till verkligheten...
Vaknar med hög feber ...
Och ingen hun bredvid sig....

Livet är sorligt...
sorligt..

;'(

Tur att jag håller på att sola som fan inför tropical island med international atis !
Men tror faktiskt därför jag är sjuk...
Jag bryr mig för lite om mig själv..
Skönt att jag har sålt många pro aqua så jag får komma bort & ha roligt med alla från atis :)
Nähe nu ska jag beställa ett smycke...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback