IDAAAAAAAAAG :D !

IDAG ÄR DAGEN !
Men öööh varför blåser det så :S ?
Me dooooooont like !
Idag ska jag :

Sola !
Rida 2 st vilddjur i stormen ( kommer nog gå bra...!)
PACKA !
Ladda syrrans digital kamra
Ställa in mig på partymode
Packa lite till...?
Köra inom & köpa godis
Lägga in fler låtar på iphonen


ÅÅÅÅÅÅÅH kan inte bestämma mig om ja ska åka dit i mina uggs eller mina nya skor !?
Hmm tar med båda ;) haha
Nu blänger Figgis på mig så NU är det fan dax att gå upp !





international atis intar tropical island imorgon !
Hahaha
Kommer bli galet som vanligt !
:D:D:D:D:D:D:D:D

Jag försöker att inte tänka på det men
inerst inne är jag mega ledsen att inte min baby boo ska med ;(



P.S

JAG & CARRO SKA BO I EN BONGALOW :D:D:D:D:D
Så jävla bäst den här resan kommer bliiiiiii <3<3<3<3<<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback