Oj !

Har haft fullt upp hela dagen med hästar & allt !
"Det snurrar i min skalle "!
Imorgon är det SM eller kring klasser rättare sagt.
Jag ska vi inne på HFRK 09.15 !?
Hur f*n ska det gå till när jag i normala fall sover till 12 !?
Eeeh ja ... får nog sätta 1000 alarm så ja vaknar...!
Hästarna gick kanon även idag !
Har bestämmt att min första tävling iår kommer bli någonstans utomhus för ja orkar inte rida inomhus?
Mmm jag vet jag är lite laaaat !
Men mina hästar höll med att det är bättre ute än inne haha ;)
Nä nu ska jag fortsätta kolla på Narutoo :)
jag kommer bli ledsen den dagen då jag har sett alla avsnitt ;(
Hoppas dom aldrig tar slut :D
Är så glad att han äcklet med tungan är död !
Ok ska ikke snacka Naruto då ingen lär fatta ändå....
Ingen fattar någonting alls av vad ja känner/mår/ sov osv osv
Men men skit samma ska inte sitta & klaga !
Att kolla på Naruto avsnitt
Gör mig extremt glad :D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Hörs kanske sen :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback