Slingor

Så är hemma från frisören nu
blev fett nöjd !
Jag hade världens utväxt MEN ja ville lixom bara göra den ljusare med lite slingor så det gick mer in i mitt eget hår om ni fattar?
Det blev iaf precis så som jag ville så är jätte nöjd :D
Nu ser ja naturligt blond ut :)
+ dom var jäte försiktiga med håret det får dom ett STORT + för (Y)
Hela kalaset med slingor , behandling av håret , styling osv gick på bara
300 kr :)
Haha lagom ;D
NU ska jag ut & rida för ikväll ska jag & Malin på bio & se en balett film :)
Hörs senare !


Här är en bild med linnet som jag köpte igår bland annat :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart klippte du dig behöver också göra de

2011-03-19 @ 06:52:56
Postat av: Princesssofija

Det ligger uppe på söder vid körskolan typ :) Kanon bra!

2011-03-19 @ 14:56:19
URL: http://princesssofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback