Sorg & lycka !

Usch vilken blandad dag !

Idag är jag verkligen mega deppig & ledsen så ingen fattar...
Idag är det EXAKT 6 månadersen min huney flög iväg...
Fattar ni så fort tiden går ...?
Jag är mega deppig för det...
+ idag fyller han år ( Grattis finaste <3 ) och jag är inte med & firar honom...
Hur sorligt är inte det...
Så ja tänkte ligga här & vara ledsen hela dagen & vänta in nästa dag
MEN !
Då fick jag ett sms av Carro att hon ska med till tropical med international atis !
Ni FATTAR inte så glad jag blev !!!!
Varför kan inte denna underbara människa bo här i skåne !!!???
ååh så glad jag är :,)
Vi kommer ha så roligt igen precis som förra gången haha ;)
Tur det inte finns övervikt på bussar (!?) för den hade vi så fall kommit över med våra väskor hahaha ;)
Åh så nästa vecka får ja träffa Carro :D

Nu ska jag faktiskt gå upp, ska försöka vara glad idag fast det är svårt ;/
Dax att släppa ut hästarna <3


Kommentarer
Postat av: Carro

jag längtar som ett fucking cptard!!!!

2011-03-16 @ 20:38:31
URL: http://silverbern.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback