09.07

Jaooo kl 09.07 hade jag ridit klart mina hästar + gått power walk
kl 09.45 satt jag vid bordet i köket & käka min diet frukost för då hade jag även fixat hela stallet
Vadå chill att va klar med ALLT med hästarna innan kl 10? hihi

Jaha nu ska jag sätta på mig normala kläder.. ni som känner mig vet att jag alltid går i mina ridkläder :)
Meeen när man ska iväg & träffa folk, möte, ärenden osv så måste man ju se normal ut....!
Så ja, nu ska jag sätta på mig normala kläder & sticka & göra lite ärenden.
Ska bli kul att göra en pro aqua demo idag ;)
Sen imorgon är det tele möte med international atis & det är också nice ;D !

Nu ska jag sticka !
Hörs sen !


Old pic :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback