Åååh...

I hate how mutch I love you boy
I cant stand how mutch I need you !


Gaaaah !
Ge mig styrka att palla !
Idag blev en riktig hej skjut mig så ja slipper leva dag.
Mm låter hemskt men så känns det typ.
Jag älskar er som bryr sig <3
Tack för ni finns. Men enstöring som man är så är jag inte så bra på att visa min uppskattning.
Sorry för jag är kass.
Åh fuck denna äckliga cp dag.
Imorgon ska jag på systemet & handla massa sprit!
weeehooo typ ...!
ÅH FAN JÄVLA HELVETES SKIT att jag missa mötet på international atis ;( Hade så gärna velat träffa alla ju.. men men...
Att städa bilen med pro aqua ska jag försöka hinna på torsdag ist. Tror ni ja gör det?
Det tror ikke jag.
Men nu ska jag sova är så trött på denna dag !
Upp 7 imorgon & hoppas på en bra dag.
Min sista dag imorgon som 21 år gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback