Äntligen !

Åh snart är den här stressiga dagen slut ! Ska bli sjuuukt skönt ! Baaaah hatar stress för jag är lat.
Stress vad är det ? Stress bara förstör en så ja, varför stressa ?
Ja stressar typ inte om ja verkligen inte behöver !

Asså vilken jävla storm det är ute nu !?
Haha ikke kul för dom som går på balen ;) Haha förlåt för skade glädjen !
Jaha jag & sis har städat lite idag , duuktiga !
Ridit våra hästar & jag har ätit min diet middag som vanligt hihi
Gött att gå ner i vikt :)
Ska faktiskt ut & gå i stormen sen !
Inget hindrar mig !
Nä ja längtar till kl blir 00.00 då jag ska köra & hämta mammi & pappi på flygplatsen :) !

Hoppas ni får en rolig bal trotts cp vädret :)


Ella & Jag på vår bal år 2008 :)
Helvete va tiden går fort :S

Pro aqua - International atis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback