ARG !

Hmm jag kan nog inte beskriva riktigt hur ARG jag blir när jag spelat in en video blogg MEN det inte går att ladda upp den !?
Grrrrr.... kl 10 så var jag iaf klar med
1 h power walk
2 hästar ridna
släppa ut alla djuren & käka diet frukost.

Videon lär väl komma upp under dagen förhoppningsvis?
Ska snart ut & fixa det sista i stallet innan jag rider min 3e & sista häst för dagen!
Ja älskar mitt jobb ! Underbart att kunna planera hur man vill hihi ;)

Imorgon ska jag lyssna när international atis har pro aqua radio kl 11
Sen ska jag sola istan kl 13.10
Jag ska inte rida nån häst alls imorgon ! Ska göra vid dom alla 3 + deras utrustning iom jag ska tääävla på lördag :D
Iiiih så taggad jag är :D
Finns bara vinna eller försvinna i min värld haha :D

Sen att jag älskar min snygga tävlings outfit kan väl ingen ha missat ?


Love Burberry <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback