Ber om ursäkt...

... för den sjukt sämsta uppdateringen på länge MEN mitt internet är seriöst heeeeeeeelt efterblivet !?
Blir galen snart!
Men ja.. jag ligger FETT mycket efter i mitt schema idag... så blir det när man inte fått sova på många dagar. Ska bli SÅ skönt när mamma & pappa kommer hem! OM dom kommer hem :S
Hoppas inte deras plan blir inställt pga askan!
Så fall bryter ja ihop !
Att sköta allt här + jobb + syster + djuren sov osv osv helt själv är fan inte lätt !
Nu ska jag gå ut & rida + ta hand om alla andra 8 hästarna.
Gaaah! Ska lämna syster hos tandläkaren kl 15
Träna min duktiga elev halv 5 - halv 6
Duscha snabbt som fan & sticka till väla med malin
hem laga mat till mig & syster !
Jag välkommnar ännu en dag fylld med stress & ångest.

Baaaaah !


Pro aqua 10 års jubileum med underbara international atis folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback