Glädje rus !

Jag är FETT glad för att jag sålde en pro aqua idag ! När man säljer får man sånt glädjerus lixom :D !!!
Sen att jag hittat en klänning som är så jäääävla snygg på gör saken ÄNNU bättre :D !
Nu när jag är skinny bitch så syns benen sånt snyggt vid axlar osv !!! Iiiiiiih längtar till nästa lördag när jag får iviga den :'D
Köpte nya jeans också idag ! Jag har gått ner så mycket så INGA av mina sitter snyggt längre :S
Haha shit jag har 24 i jeans nu :O
Hittade 24/32 så dom passa mig på längden också :D REKORD !
WOW detta var verkligen min dag !
Var inom systemet också & köpte lite sprit osv :D
Haha shit vad jag har hunnit med mycket idag men nu är jag typ...död?
IDAG är det torsdag & ni vet väl varför ja också blir lycklig då...?
släpps ett nytt Naruto avsnitt :D Nu ska jag duscha ( har precis kommit hem från power walk)
Sen ska jag lägga mig i sängen & kolla på Naruto shippuden Episode 212 :)

PUUUUSSSSSS


KOLLA DOM HAR ÄNTLIGEN KOMMIT JAG ÄR SÅ LYCKLIG :D
Köpte dom 3 nya marabou chokladen när jag & sis var & vecko handlade innan idag !
Love Choklad <3
Tur det snart är lördag så ja kan få synda !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback